Am putea să încheiem simplu, gândindu-ne la inutilitatea unui asemenea micro-automobil pentru americanii pasionaţi de chestii mari pe patru roţi. Totuşi, recent, piaţa nord-americană s-a deschis pentru smart fortwo, iar Scion, marca pentru tineret a lui Toyota, tatonează segmentul citadinelor chiar la americani acasă.
Aşa încât Step Bus, chiar dacă pare un alt concept doar pentru uzul japonezilor, poate prefigura un model de serie interesant ca aspect practic, pentru că despre aspect exterior aproape nici nu poate fi vorba: o „moacă” de camion american, un profil de autobuz şi un spate de dubă de marfă. Ce poate fi mai caraghios de atât? Uşile laterale sunt glisante, deci practice, dar singurul lor merit este că ne fac brusc să apreciem mult mai mult Peugeot 1007.
Planşa de bord seamănă mai mult cu un băruleţ high-tech, pe care, din nu se ştie ce motiv, apare şi un volan… Cât despre spaţiul interior, supersuficient pentru patru tineri japonezi, dar nu foarte încăpător pentru un obez american, putem spune doar că beneficiază de pe urma amplasării central-orizontale a motorului. Cam la fel ca la venerabilul VW Bus, dar, spre deosebire de Step Bus, dubiţa nemţilor chiar avea faţă de flower-power!